صدفک

صدفک

صدفک

صدفک

صدفک

افزایش اشتها با پنیر پیتزا

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۵۴ ق.ظ

افزایش اشتها با پنیر پیتزا

استفاده از پنیر پیتزا در انواع پرنده و ساندویچ می تواند علاوه بر جویدن آنها سبب اشتها نیز شود. پنیر پیتزا می تواند کالری مصرفی برای لاغر و بچه ها را افزایش دهد. اگر پنیر پیتزا را با کنجد مخلوط کنید، این طعم را بهتر می کند و ظاهر غذا را زیباتر خواهد کرد.
افزایش اشتها با سالاد کرفس

کرفس حاوی مقدار زیادی آب و مصرف آن است، علاوه بر جلوگیری از یبوست، همچنین می تواند اشتها را افزایش دهد. عطر و طعم کرفس خام و تازه می تواند بهترین محرک سیستم بویایی باشد و اشتها را برای فردی که غذای مفصلی مصرف می کند، افزایش دهد. به عنوان یک نتیجه، شما می توانید سالاد کرفری همراه با برخی از وعده های غذایی خود را برای افزایش اشتها. سالاد سالاد را می توان با ترکیبی از کرفس تازه و خرد شده، هویج بخارپز، نخود فرنگی، ذرت بخار پز، جعفری، زیتون کشمش سیاه و قارچ بخار و طعم سرکه لیمو یا سرکه و روغن زیتون تهیه کرد.
افزایش اشتها با استفاده از ظروف رنگی

اگر شما روانشناسی رنگ ها را می دانید، باید بدانید که رنگ های گرم و پر جنب و جوش مانند نارنجی، بنفش، قرمز و زرد تیره می توانند اشتها را افزایش دهند. با این کار، می توانید غذاهای رنگی روی میز را برای افرادی که دارای مواد غذایی بد و یا ظروف هستند قرار دهید: از بشقاب ها و عینک های خود به دستگاه های غذایی و آبگرمکن ها!
رابطه و افزایش اشتها

اولین نکته این است که افرادی که کمترین می خواهند وزن خود را در ورزشگاه ها افزایش دهند تنها باید تمرینات ورزشی را تمرکز کنند زیرا تمرین هوازی باعث کاهش وزن بیشتری می شود. افراد لاغر 3 تا 4 هفته با رژیم وزن خود بهتر می شوند وزن خود را افزایش دهید با افزایش وزن خود را با مراجعه به ورزشگاه ها و ورزش های ژیمناستیک افزایش دهید. مقامات مجاز به تجویز دارو نیستند مگر اینکه مکمل های غذایی تجویز شوند و توصیه می شود افرادی که در این مکان ها از استفاده از این مکمل ها و داروها خودداری می کنند تنها در صورتی که این مراکز تغذیه فعال باشند. و این داروها تجویز می شود این یک اقدام احتیاطی نیست. در میان مکمل هایی که در باشگاه بدنسازی تجویز می شوند، پروتئین هستند؛ کراتین یکی از بیشترین مصرف این مکمل ها است که برای افراد زیر 18 سال ممنوع است و این مشکل خود را عوارض زیادی از این مکمل نشان می دهد. یکی این آسیب کلیه است که بسیار خطرناک است.
افزایش اشتها با استفاده از ادویه ها

انواع سس ها، ادویه ها، ترشی ها و نمک ها به عنوان طعم دهنده های مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند با اشتها همراه باشد. ادویه جات ترشی جات مانند پودر لیمو، فلفل سیاه، پودر آویشن و ریحان بنفش می توانند طعم های سالاد و غذاهای سرد را به خوبی نشان دهند و اشتها را افزایش دهند.

  • عزیز مولایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی